1

Téma: Jak aktualizovat iOs

Ahoj všem. Pro začátek chci uvést, že já osobně zrovna nejsem příznivcem nakousnutého jablka........ale mamča dostala od známé Ipad.  Je to iPad model MC496LL. asi tam jde dát simkarta atd, ale o to teď nejde. Mamka do toho chce stáhnout nějaké knížky, hudbu atd. Po dlouhém zkoumání a bádání jsem si založil účet u applu. Stáhnul jsem do PC i iTunes a něco málo hudby se mi podařilo přetáhnout di iPadu. Ale ať dám stáhnout jakoukoli knihu tak jí do iPadu nedostanu. A když chci na app store stáhnout jakoukoli aplikaci tak mi to hlásí, že je potřeba novější iOs ale podle návodů na netu nejde ani to že přes wifi mi to vyhledá aktualizace a nejde to ani přes iTunes. Poradí někdo.....upozorňuji že jsem naprostej laik v applu i všemu tomu podobnému okolo nakousnutého jablka

Díky.

2

Re: Jak aktualizovat iOs

Jedná se o iPAD první generace. Maximum, co tam jde je iOS 5.1.1.
Příliš starý stroj. V dnešní době už k ničemu.

iPhone 6, iPad Pro, 12,9", Mac mini (Late 2014), MacbookPro (2016)

3

Pokud ti funguje internet tak můžeš zkusit např. eknihy z ALZA a stáhnout je v PDF a uložit do iBooks

iPhone 5s, iPad 2, MacBook Air, iPad Air

4

Pro začátek chci uvést, že já osobně zrovna nejsem příznivcem nakousnutého jablka........ale mamča dostala od známé Ipad. 

Tento iPad se ještě pořád dá velmi dobře používat, (sám ho mám, mám i Air 2, ale dal jsem ho přítulkyni).